Tempimo mankštos nauda

13133312_1087773897912500_2010400871298493641_nAr žinote, kokia yra TEMPIMO mankštos nauda? Norėčiau akcentuoti, jog dėl neaktyvaus gyvenimo būdo, sėdimojo darbo, raumenys linkę trumpėti. Dažnai sutrumpėja kirkšnies srities raumenys, šlaunų lenkėjai, pakinklio sausgyslė, nugarinė šlaunies dalis, o tai turi įtakos dubens padėties pakitimui. Dėl pakitusios dubens padėties dažnai atsiranda nugaros skausmai, taigi tempimas gali sumažinti nugaros skausmus arba būti puikia prevencine priemone.Tempimo mankšta padeda ne tik pažinti, pajausti savo kūną, tačiau padidina judesių amplitudę bei jų laisvę, sumažina raumenų sustingimą ir spazmus. Reguliariai atliekant raumenų tempimo mankštą, sumažėja traumų rizika (ypač minkštųjų audinių), kadangi kūnas yra paruošiamas didesnei fizinei apkrovai, o tai padidina treniruotės efektyvumą. smile jaustukas
Deguonis – tikras „nemedicininis stebuklas“. Dabar jau visame pasaulyje žmonės pradeda suvokti, kokią galią turi šis cheminis elementas. Galbūt todėl deguonies terapijos tampa vis populiaresnės (deguonies kameros, kremai, kokteiliai ir pan.). Ar kada nors stebėjote, kaip Jūs kvėpuojate? Tikriausiai dauguma atsakys, jog kvėpavimas yra paviršutinis (tai patikrinsite atlikdami nedidelį testą: padėkite vieną ranką ant krūtinės, o kitą – ant pilvo. Ramiai kvėpuokite. Tikėtina, jog pastebėsite, kad ranka ant krūtinės juda daugiau. O turėtų būti visai priešingai ). Tai reiškia, jog neįkvėpiate tiek, kiek galėtumėte. Taip kvėpuodami išnaudojate vos 1/5 plaučių pajėgumo! Negana to, nepamirškime, jog gyvename užterštoje aplinkoje, tad nenuostabu, kad nepilnavertis ir nepakankamas kvėpavimas gali sukelti organizmo deguonies „badą“. Žmonės, patiriantys deguonies „badą“, eina miegoti išvargę, o ir nubunda visiškai nepailsėję. Jiems dažnai skauda galvą, skundžiasi vidurių užkietėjimu, virškinimo, raumenų spazmais, sustingusiais sąnariais, suprastėjusia atmintimi. Jie dažniau serga kvėpavimų takų ligomis, pastebi pagreitėjusius senėjimo procesus. Deguonis svarbus medžiagų apykaitos, kraujotakos procesuose, maisto medžiagų virškinime, jų pasisavinime bei šalinime. Deguonis valo kraują, o pakankamas jo kiekis suteikia galimybę greičiau atsistatyti po susirgimų (stiprina imuninę sistemą). Be abejo, jis veikia ir raminamai, stimuliuoja nervų sistemą. Reikia paminėti, jog daugiau nei 90 proc. kūno energijos pagaminama dalyvaujant šiam cheminiam elementui. O ar žinojote, jog deguonis taip pat yra būtinas ląstelių augimui, regeneracijai ir organizmo riebalų oksidacijai?! Štai kodėl svarbu taisyklingai kvėpuoti sportuojant, norint sumažinti kūno apimtis. Gilus kvėpavimas dar vadinamas diafragminiu kvėpavimu. Kvėpuoti diafragminiu kvėpavimu (kvėpuoti „pilvu“) reikia mokytis palaipsniui, kaskart didinant kartojimų skaičių, jog išvengtume plaučių hiperventiliacijos. Kai pastebėsite, jog kvėpuojant sugebėjote atsipalaiduoti, o ant pilvo padėta ranka juda aukštyn – žemyn (o krūtinė kvėpuojant beveik nejuda) reikš, jog sugebėjote taisyklingai kvėpuoti diafragma. Jūs vėl kvėpuojate „pilvu“ tarsi kūdikis, kadangi ką tik gimęs žmogus kvėpuoja teisingiausiai. Pastebėkite, kaip kvėpuoja Jūsų kūdikis ir pamatysite, kaip jo pilvelis keliasi aukštyn ir leidžiasi… o krūtinė išlieka nejudri. Pasirodo, mes ne viską mokame atlikti taisyklingai ir tikrai yra tai, ką galime pasimokyti iš mūsų mažylių!
13872440_527434627446553_1719653668_n