Pritūpimas su lazda

 pritupimasPritūpimas su lazda

 

Šis pratimas naudojamas ištestuoti kūno pusių simetrija, bei atsilikimą nuo normų tiek čiurnų, kelių, klubų, nugaros, bei pečių srityse.

 

Gilus pritupimas įtraukia beveik visus kūno sąnarius, bei raumenis. Šis pratimas naudojamas ištestuoti kūno pusių simetrija, bei atsilikimą nuo normų tiek čiurnų, kelių, klubų, nugaros, bei pečių srityse.


1. Visų pirma reikia atkreipti dėmesį ar žmogus padaro gilų pritupimą neišvesdamas kelių, toliau nei kojos pirštai.

2. Reikia atkreipti dėmesį ar nekyla kulnai. Jei žmogus tupdamas kelia kulnus, gali būti sutrumpėja blauzdos raumenys (Dvilypis, Plekšninis)

3. Rankšluostis ar lazda tiesiomis rankomis turi būti pilnai lenkiama už galvos.

4. Veidas ir keliai žiūri į priekį

5. Jei nepavyksta iškelti tiesių rankų už galvos, tai gali būti priežastis sutrumpėjusių krutinės raumenų, taip pat peties sąnario sumažėjusio mobilumo arba silpnų nugaros stabilizuojančių raumenų.

6. Dėl sutrikdytos pusiausvyros gali būti kaltos hipermobilios čiurnos, taip pat silpni nugaros stabilizatoriai.

7. Jei nepavyksta atlikti gilaus pritūpimo. Gali būti sutrumpėję sėdmenų, bei keturgalvis raumuo.