Archive for lapkričio, 2016:

Kaip iš tiesų turėtumėme prausti veidą?

Naudingi patarimai • ryte veidą prauskite šaltu virintu vandeniu • dieną ir vakare naudingas kontrastinis veido prausimas „šiltu-šaltu“ vandeniu • kartais prauskite veidą ramunėlių, medetkų nuoviru • pagarinkite veidą į vandenį įbėrę šalavijo lapų • spuogų profilaktikai rinkitės muilų pakaitalus (pH 5,5) • prauskitės gydomuoju nešarminiu muilu, kurio sudėtyje nėra sieros, mentolio, pieno rūgšties • nespauskite spuogų patys • spuogus tepkite arbatmedžio aliejumi • nenaudokite riebios kosmetikos ar aliejinio makiažo • naudinga kasdien išgerti po 2 stiklines morkų sulčių • kasdien valgykite žalių morkų ir burokėlių salotų su aliejumi • mažiau laiko praleiskite prie kompiuterio, nes ekranas traukia dulkes, kurios
Skaityti toliau


Mielinė. Ji valo ir sutraukia poras, suteikia odai elastingumo.

Mielinė. Paimkite pusę pakelio šviežių mielių ir išmaišykite su 2 valg. šaukštais pieno iki vientisos masės. Tepkite ant veido, kuomet kaukė sudžius – nuplaukite ją. Ši kaukė idealiai tinka riebiai, porėtai odai. Ji valo ir sutraukia poras, suteikia odai elastingumo.


Alavijų gelis.

Kitas natūralus produktas, padėsiantis sumažinti ar panaikinti strijas – alavijų gelis. Jis švelnina odą, turi priešuždegiminių ir antiseptinių savybių. Dar veiksmingiau odos nelygumus šalina alavijo gelis sumaišytas su citrinų sultimis, kurios balina odą, todėl strijos tampa mažiau pastebimos.


14 pagrindinių intymios higienos taisyklių, kaip išvengti makšties uždegim

  14 pagrindinių intymios higienos taisyklių, kaip išvengti makšties uždegimo 1. Paprasti muilai ir prausikliai nėra skirti plauti intymią zoną. Daugelis muilų ir prausiklių yra šarminiai, kurių pH yra apie 10 arba neutralūs odai – pH 7. Tuo tarpu intymios zonos pH yra 3,8 – 4,5. Naudodamos įprastus muilus ar prausiklius suardote natūralią makšties florą, todėl kenksmingos bakterijos pradeda greičiau daugintis. Dėl to atsiranda infekcija, sudirgimas, niežėjimas, skausmas, padaugėja išskyrų. Dauguma ginekologų siūlo praustis tik šiltu vandeniu, bet jei jums atrodo, kad to neužtenka, naudokite tik intymiai higienai skirtus prausiklius, kurių pH nuo 3,8 iki 5,2. Jei nenorite apsikrauti krūva
Skaityti toliau


Rankoms ir kojoms labai naudingos šiltų išrūgų vonelės.

Rankoms ir kojoms labai naudingos šiltų išrūgų vonelės. Išrūgos jaunamos iš kefyro jį pašildžius ir nukošus. Į išrūgas, pašildytas iki 45 laipsnių, panardinkite plaštakas arba pėdas ir palaikykite 15-20 minučių. Vėliau rankas arba kojas iš išrūgų ištraukite, nuvalykite drėgnu frotiniu rankšluosčiu ir patepkite kremu.


Po tokio masažo gerėja kraujotaka

Sudrėkinkite šiurkščią pirštinaitę šiltu kefyru ir trinkite kūną apskritiminiais judesiais. Po tokio masažo gerėja kraujotaka, oda aktyviau aprūpinama deguonimi ir prisotinama aktyviųjų kefyre esančių medžiagų. Po procedūros pasimėgaukite šiltu dušu.


Apie paprikos naudinguma sveikatai

Maistinė vertė: vienoje vidutinio dydžio paprikoje yra 60 kalorijų, 1 g baltymų, 13 g angliavandenių ir 0 g riebalų.Naudingos medžiagos: saldžiosiose paprikose gausu vitamino C, karotino, B6 vitamino.Verta žinoti: valgydami saldžiąsias paprikas, žmonės gali rečiau sirgti plaučių uždegimu, peršalimo ligomis dėl didelio vitamino C kiekio. Šiose daržovėse esančios medžiagos taip pat padeda stiprinti ir kraujagysles. Tinka valgyti sergantiesiems cukriniu diabetu, podagra.Įdomus faktas: Visiems puikiai žinoma, kad apdorojant daržoves žūsta dalis jose esančių naudingų medžiagų. O štai paprikos vis tiek išlaiko didžiąją dalį vitaminų ir kitų medžiagų. Minusas: Saldžiosios paprikos yra gana sunkiai virškinamos ir kelia rūgštingumą, tad turint virškinamojo trakto
Skaityti toliau


Apie avinžirnius ir nauda sveikatai

Maistinė vertė: 100 gramų avinžirnių yra 320 kalorijos, 21 g baltymų, 49 g angliavandenių, 5 g riebalų.Avinžirniai – puikus ankštinis augalas, sudėtyje turintis mineralų, B grupės, P, A, E, C vitaminų, nepakeičiamų aminorūgščių, ląstelienos. Šios paminėtos medžiagos padeda kovojant su cholesteroliu, o taip pat ir su antsvoriu. Avinžirniuose taip pat gausu seleno, kuris itin naudingas žmogaus organizmui, kadangi saugo nuo senėjimo, gerina smegenų veiklą. Na, o kalcis, fosforas, magnis, geležis, kalis, teigiamai veikia ir mūsų nervinę, širdies ir kraujagyslių sistemą. Avinžirniai naudingi ir tuo, kad padeda iš žarnyno pašalinti toksinus, šlakus ir kitas medžiagas, kurios kenkia mūsų sveikatai. O būsimoms
Skaityti toliau


Sveikos mitybos patarimai apie voveraites

Maistinė vertė: 100 g voveraičių yra 22 kalorijos, 4 g baltymų, 3 g angliavandenių ir 0 g riebalų.Voveraitės, vienos iš laukiamiausių grybų vasaros sezonu! Ir tikrai ne veltui, kadangi jos yra labai naudingos musų organizmams. Ar žinojote, kad voveraitės turi mūsų organizmams taip reikiamo vitamino B, B1, o taip pat ir vitamino D? Voveraitės turtingos ir cinku, variu, natriu, kaliu, o taip pat ir kalciu, geležimi.Sudėtyje yra ir provitamino karoteno, kuris riebaluose virsta taip pat labai reikalingu vitaminu A. Šiuos grybus ypač mėgsta vegetarai, kadangi voveraitėse esantys baltymai yra labai panašūs į pilnaverčius, nes turi kone visą reikiamą amino rūgščių
Skaityti toliau


Apie mandalos terapija

Kad jūsų mandala jums padėtų, reikia bent keletą sekundžių žiūrėti į jos centrą.


%d bloggers like this: