Archive for spalio, 2016:

Sveikos mitybos patarimai.Avizos

100 gramų avižų: Kalorijų: 389 kcal, Baltymų: 17g, Angliavandenių: 66g Riebalų: 6g.Ko gero, tai vienas geriausių maistų pradėti dieną. Avižos tai kruopos, kuriose gausu ilgai veikiančių angliavandenių, kurie suteiks energijos dienos pradžiai. Be visa to tai dar ir labai puikus skaidulų šaltinis. Avižose gausu vitaminų, tokių kaip: kalcis, geležis, fosforas, taip pat yra magnio, kalio, natrio bei mangano. Dėl šių elementų esančių avižose – galima teigti, kad tokio tipo košės yra prevencinė priemonė nuo širdies ir kraujagyslių ligų, taip pat avižos gali mažinti cholesterolio kiekį bei stiprinti imuninę sistemą bei yra susijusios su kraujo spaudimo mažinimu.Verta žinoti: avižos – draudžiamas
Skaityti toliau


Sveikos mitybos patarimai.Brokoliai

100 gramų brokolių yra: Kalorijų – 38 kcal, Baltymų – 3g, Angliavandenių – 6g Riebalų – 0gBrokoliuose yra daug vitamino C, taip pat ši daržovė pasižymi ir maistinėmis skaidulomis, kurios palaiko gerą virškinimo sistemos darbą ir padeda pašalinti toksinus iš žarnyno. Brokoliuose gausu ir vitamino A, K, bei B grupės vitaminų, mineralų, tokių kaip cinkas ir fosforas.Dėl paminėtų medžiagų esančių brokoliuose galima teigti, kad jie naudingi norint sumažinti cholesterolio kiekį, taip pat ir uždegimines bei alergines reakcijas. Šios daržovės gerina širdies darbą, taip pat – peristaltiką, brokoliai naudingi ir tuo, kad organizmui veikia kaip antioksidantas, o taip pat susijęs ir
Skaityti toliau


Prieš gerdami gerai pagalvokite

Ar kada susimastėte kiek kalorijų suvartojate išgerdami butelį alaus ar taurę šampano? Ar kada pagalvojote kiek reikės įdėti pastangų, kad tas kalorijas sudegintumėt? Paruošėme sąrašą alkoholinių gėrimų, bei ką Jums reikėtų atlikti, kad sudegintumėt alkoholio vartojimo metu gautas kalorijas.Patarimas geriau aplamai atsisakyti svaigiu gerimu.


Sveikos mitybos patarimai.Batatas

Tai, saldžioji bulvė (Batatas) – nuostabaus skonio daržovė savyje turinti galingą užtaisą vitaminų, bei mineralų. Maistinė vertė kalorijų (100g): 86 kcal, Baltymų: 1g, Angliavandenių: 20g Riebalų: 1g Saldžiosiose bulvėse (batatuose) yra įspūdingas beta karotino, taip pat vitamino C kiekis, jos pagarsėjusios skaidulų ir kalcio šaltiniu. Saldžioje bulvėje baltymų yra daugiau nei paprastoje ir jie yra vertingesni, o taip pat didžioji jų dalis yra lengvai pasisavinama. Šioje daržovėje itin gausu vitamino B6 bei vitamino D, kuris labai svarbus aukšto energijos lygio palaikymui, kaulų tvirtumui, sveikai širdžiai, nervų sistemai, odai, o ir dantims. Sudėtyje yra ir geležies, svarbios raudonųjų ir baltųjų kraujo
Skaityti toliau


Sveikos mitybos patarimai.Imbieras

100g maistinė vertė: 80 kalorijų, 2g baltymų, 18 g angliavandenių, 1 g riebalų.Daugelis jau žino puikių imbiero arbatų, padedančių pasveikti nuo peršalimo ligų ir jis veiksmingas ne tik dėl sudėtyje esančio vitamino C, bet ir dėl to, kad pasižymi geromis antimikrobinėmis ir antioksidacinėmis savybėmis. Imbieras peršalus lengvina kvėpavimą, kosulį bei gali mažinti gerklės paburkimą. Tačiau, imbierąvartokite ne tik šaltuoju sezonu, nes jis turi dar daug kitų gerųjų savybių nesusijusių su peršalimu.Imbiero sudėtyje esantis vitaminas C – stiprina kraujagyslių sieneles ir taip mažina mėlynių atsiradimo riziką vos sumušus minkštuosius audinius. Jis naudingas ir tuo, kad yra puikus medžiagų apykaitos stimuliatorius, –
Skaityti toliau


Sveikos mitybos patarimai

100g maistinė vertė: 36 kalorijos, 3g baltymų, 6.3g angliavandenių, 0.8g riebalų.Petražolės – tai veltui dažnai pamirštama prieskoninė daržovė, kurių sudėtyje gausu naudingų vitaminų ir teigiamai veikiančių svorio mažėjimą medžiagų. Sakoma, kad petražolės slopina apetitą ir padeda liesėti, be to, gerina kepenų darbą, padeda šalinti toksinus ir nereikalingus skysčius. Petražolių šaknyse esančios medžiagos padeda pašalinti perteklinį vandenį iš organizmo, o petražolių lapuose yra C, K, PP, B grupės vitaminų, o taip pat ir mikroelementų – fosforo, kalcio, cinko, geležies. Jos pasižymi ir sudėtyje esančiais bioflavonoidais, taip pat ir folio rūgštimi bei tonizuojančiais eteriniais aliejais.Verta žinoti: petražolės nerekomenduojamos žmonėms su sutrikusia inkstų
Skaityti toliau


Kopūstai

Kopūstai  100 gramų kopūstų yra: kalorijų – 25 kcal, baltymų – 1.3g, angliavandenių – 5.8g, riebalų: 0.1g Kopūstai – tai puiki daržovė, savo sudėtyje turinti įvairių mikroelementų bei vitaminų, kurie gali padėti išgydyti vidurių užkietėjimą, skrandžio opas, odos ligas, sumažinti antsvorį, sustabdyti senėjimo procesus. Jums trūksta vitamino C? suvalgykite kopūstų! Jie stiprina imuninę sistemą, mažina depresijos riziką bei yra natūralus antioksidantas. Jus puola infekciniai susirgimai? Ilgai negyja žaizdos? Praturtinkite savo mitybą kopūstais, nes juose yra sieros, kuri savo ruožtu slopina mikrobines infekcijas ir esant pakankamam sieros kiekiui organizme mažina tikimybę joms atsirasti, arba spartina gijimą. Taip pat kopūstai turi detoksikacinį
Skaityti toliau


Svogūnai

Svogūnai  Viename vidutinio dydžio svogūne yra: 30 kalorijų, 0g baltymų, 6g angliavandenių, 0g riebalų. Svogūnai – tai prieskoninė daržovė, kurios neretai vengiame dėl sudėtyje esančių eterinių aliejų. Pjaustant svogūną akys ima ašaroti kaip tik dėl jų, tačiau yra gudrybių, kuriomis pasitelkus – išvengiama ašarojimo ir to pasekoje jį panaudodami gauname tikrai didelę dozę įvairių vitaminų. Svogūnuose gausu mineralinių medžiagų tokių kaip geležis, kalis, kalcis, taip pat ir magnis, manganas, fluoras, fosforas, siera. Svogūnuose taip pat yra ir flavonoidų. Ši prieskoninė daržovė taip pat yra labai vertinama dėl vitamino C, kuris didina organizmo pasipriešinimą ligoms ir stiprina kraujagysles. Sudėtyje yra vitamino
Skaityti toliau


Imbieras

Imbieras 100g maistinė vertė: 80 kalorijų, 2g baltymų, 18 g angliavandenių, 1 g riebalų. Daugelis jau žino puikių imbiero arbatų, padedančių pasveikti nuo peršalimo ligų ir jis veiksmingas ne tik dėl sudėtyje esančio vitamino C, bet ir dėl to, kad pasižymi geromis antimikrobinėmis ir antioksidacinėmis savybėmis. Imbieras peršalus lengvina kvėpavimą, kosulį bei gali mažinti gerklės paburkimą. Tačiau, imbierąvartokite ne tik šaltuoju sezonu, nes jis turi dar daug kitų gerųjų savybių nesusijusių su peršalimu. Imbiero sudėtyje esantis vitaminas C – stiprina kraujagyslių sieneles ir taip mažina mėlynių atsiradimo riziką vos sumušus minkštuosius audinius. Jis naudingas ir tuo, kad yra puikus medžiagų
Skaityti toliau


Petražolės

100g maistinė vertė: 36 kalorijos, 3g baltymų, 6.3g angliavandenių, 0.8g riebalų.  Petražolės – tai veltui dažnai pamirštama prieskoninė daržovė, kurių sudėtyje gausu naudingų vitaminų ir teigiamai veikiančių svorio mažėjimą medžiagų.  Sakoma, kad petražolės slopina apetitą ir padeda liesėti, be to, gerina kepenų darbą, padeda šalinti toksinus ir nereikalingus skysčius. Petražolių šaknyse esančios medžiagos padeda pašalinti perteklinį vandenį iš organizmo, o petražolių lapuose yra C, K, PP, B grupės vitaminų, o taip pat ir mikroelementų – fosforo, kalcio, cinko, geležies. Jos pasižymi ir sudėtyje esančiais bioflavonoidais, taip pat ir folio rūgštimi bei tonizuojančiais eteriniais aliejais. Verta žinoti: petražolės nerekomenduojamos žmonėms su
Skaityti toliau


%d bloggers like this: